استاندارد ملی ایران 2-13361 (DIN 8061-2)

لوله UPVC تحت فشار UPVC

لوله UPVC تحت فشار آب و خاک شهراب گستر مناسب برای طیف گسترده ای از پروژه ها می باشد. ازجمله انتقال آب آشامیدنی، بازیافتی و یا فاضلاب تحت فشار

استاندارد ملی ایران 2-13361 (DIN 8061-2)

موارد استفاده لوله و اتصالات UPVC تحت فشار

1- انتقال آب :

لوله های  UPVC غیرسمی بوده و تاثیری در طعم، رنگ و بوی آب آشامیدنی نداشته و بنابراین بسیار بهداشتی می باشند. این گونه از لوله ها به هیچ عنوان دچار خوردگی نمی شوند و همانند لوله های فلزی خوردگی و پوسیدگی داخلی ندارند و در برابر اسیدها و بازها مقاومت بسیار بالایی دارند و همچنین مقاومت آنها در شرایط محیطی مختلف از لوله های آزبستی نیز بالاتر می باشند.

2 – سیستم های آبیاری:

لوله های UPVC تحت فشار آب و خاک شهراب گستر برای سیستمهای آبیاری بسیار مناسب می باشد. به دلیل خاصیت ضدخورندگی، این نوع از لوله بسیار مناسب آب حاوی کودهای شیمیایی می باشد. همچنین این نوع از لوله قابلیت انتقال آب تحت فشار را باتوجه به نیاز پروژه برای فشارهای مختلف را فراهم نموده است که برای آبیاری مزارع بزرگ، بسیار مهم می باشد.

3 – صنعت:

به دلیل مقاومت شیمیایی این نوع لوله بسیار مناسب مصارف صنعتی بوده و برخلاف لوله های فلزی مانند استیل و فولاد بسیار مناسب طرحهای پیچیده لوله کشی می باشند.

به عنوان کانال برق صنعتی، مخابراتی و یا فیبر نوری به دلیل خاصیت خود خاموش شوندگی لوله های UPVC و ضدآتش بودن آنها، این گونه از لوله ها را به انتخاب ایده آلی برای استفاده در پروژه های انتقال برق و … تبدیل نموده است.

جدول مشخصات